Domek-letniskowy

Porady do kawy

Inne 0 Comments

Nasz samolot odlatywał o 7.

Zdecydowałem się wraz z żoną udać się na długo oczekiwany wypoczynek. Wylatując w grudniu na nasz urlop, nie spodziewaliśmy się takiej historii. Mamy dom na mazurach, więc na lotnisko Okęcie wybraliśmy się samochodem żony. Jej samochód pali mniej paliwa, być może nie jest aż tak wielkie jak to moje, ale dzięki temu zaoszczędzamy cenne pieniądze. Droga na lotnisko trwała mniej więcej 3 godziny. W samej Warszawie wpadliśmy w korek na trasie toruńskiej. Już od mostu spędziliśmy prawie że godzinę w olbrzymim korku. To była piąta. Nasz samolot startował o 19. Zgodnie z wymogami linii lotniczych, trzeba było się pojawić na min czterdzieści pięć minut przed startem samolotu. Toteż zostało nam bardzo mało czasu na stawienie się o czasie przy stanowisku naszej linii lotniczej. Podróż przez zakorkowaną Warszawę zajęła następne 45 min.. Zostało już jedynie pół godziny do naszej odprawy. Wjeżdżając na lotnisko od strony ulicy Wigury i Żwirki zapytałem żonę co zrobimy z jej autem. Alinka, bo tak ma na imię moja żona, najpierw chwilę się zastanawiała a potem sięgnęła jak zwykle po komórkę. Po chwili czytania oznajmiła mi, że możemy jechać na Parking lotnisko okęcie warszawa. To będzie P 1, oznajmiła. Parking leżący na terenie lotniska Chopina, o znaku P jeden. Za chwilę, będąc na rondzie zauważyłem pas kierujący samochody na właściwe miejsce. Wjechaliśmy o czasie, ponieważ po wzięciu walizek i dojściu do hali odlotów, byliśmy ostatnią parą przy okienku. W ten oto sposób stawiliśmy się o czasie na samolot. Zapytałem żonę jakie dokładnie zdanie wprowadziła w przeglądarkę internetową. Odpowiedziała mi: miejsce parkingowe lotnisko niedaleko Okęcie Chopina.

Related

Inne
Nie można dojść do większej ilości klientów bez istnienia w internecie.

Sporo przedsiębiorców znakomicie wie, iż aktualnie nie można dotrzeć do większej liczby odbiorców bez obecności w necie. To właśnie sieć […]

Edukacja,Inne
Znajomość fundamentów języka niemieckiego…

Znajomość obcych języków w obecnych czasach jest wartościowa. Ów wiedza w dużym stopniu ułatwia dostanie pożądanej pracy i postęp zawodowy. […]

Dom,Edukacja,Inne,Komputery i internet,Maluchy,Moda,Motoryzacja,Okazje nieruchomości,Praca i zlecenia,Rozrywka, hobby,Sklepy internetowe,Usługi i firmy,Wycieczki i podróże,Zdrowie, uroda
Już przed wyjazdem zakupić przewodnik po Portugalii.

Choć pora wakacyjna w miarę się kończy, to wielu ludzi wymarzony oraz w pełni zasłużony wypoczynek nadal ma przed sobą. W oddali spostrzegają już cudowny […]