Domek-letniskowy

Porady do kawy

Dom 0 Comments

Nie mieliśmy pojęcia za co się zabrać na początku

Z mężem przeprowadziliśmy się do odmiennego lokalu mieszkalnego, gdzie ściany były  “gołe”. Nie wiedzieliśmy za co się zabrać na samym starcie a także od czego zacząć meblowanie własnego lokalu mieszkalnego. Padło na  najprostszą  kwestię, niemniej jednak taką, która była by naszym punktem zaczepienia, do której będziemy wybierać później dodatki. Mówię tu o oświetleniu. Swój wybór ma możliwość się wydać innym irracjonalny, niemniej jednak my nie liczymy się do grona konwencjonalnych osób.

Ścieżką losowania rozpoczęliśmy od wnętrza, gdzie ja przesiaduję najwięcej czasu, a jest to toaleta. Lampy ledowe wmontowane w sufit to była najbardziej opłacalna możliwość jeśli chodzi o światło łązienki, ponieważ posiadamy tam dosyć niski sufit oraz stracilibyśmy dodatkowe miejsce na jakąś sufitową lampkę.

Kolejny w kolejce był salon. Dla mnie bywa to miejsce ciszy, gdzie po robocie mogę sobie wypocząć rozkładając nogi na sofę, dlatego także jako światło głównego pokoju wyselekcjonowałam lampki podłogowe z możliwością regulowania intensywności oświetlenia. Fajna możłiwość przyciemnić oświetlenie, w momencie gdy mam zły nastrój i po prostu chcę siedzieć w półmroku.

Do tej pory nasze wybory zostały raczej klasyczne oraz intuicyjne, ale za to poszaleliśmy w holu oraz kupiliśmy sobie duży kandelabr. Piękny kryształowy  ze zwisającymi elementami, niczym sople , które pod wpływem jarzeniówki świeciły się barwami tęczy. Sprawiało to, że siedząc w holu człowiek czuł się jak Alicja w krainie czarów, gdzie pełno kolorów oraz barw świateł.

1szy krok w dopracowywaniu za nami, teraz pora wybrać całą resztę do oświetlenia.

Autor: żyrandole

Related

Dom,Inne
Osoby preferują mieszkać w przepięknych miejscach

Nie można skryć, że Lublin proponuje realnie mnóstwo – zaczynawszy od atrakcji dla osób szukających adrenaliny, a kończąc na sprawach […]

Dom,Edukacja,Inne,Komputery i internet,Maluchy,Moda,Motoryzacja,Okazje nieruchomości,Praca i zlecenia,Rozrywka, hobby,Sklepy internetowe,Usługi i firmy,Wycieczki i podróże,Zdrowie, uroda
Już przed wyjazdem zakupić przewodnik po Portugalii.

Choć pora wakacyjna w miarę się kończy, to wielu ludzi wymarzony oraz w pełni zasłużony wypoczynek nadal ma przed sobą. W oddali spostrzegają już cudowny […]

Dom,Inne
Z umiejętności tych profesjonalistów korzystają młodzi ludzie.

Niewiele jest profesjonalistów zwłaszcza w dużych miastach, którzy to potrafią zreperować to i tamto. W pewnych sytuacjach popsuje się zamek […]